Tuesday, 3 November 2009

A Revolución do Plan Ceibal

ceibal

Interesante o artigo de Rosa Montero no País...

Un país pouco máis grande ca Galicia no que todos os rapaces teñen un portátil. É posible, non lle hai que ter medo á informática, pódese facer ... se os uruguaios son quen, por que nós temos que ser menos. Hai anos foron moitos os galegos que colleron o baúl, gabearon polas escaleiras dun vapor e marcharon a Montevideo. A moitos profesores xa nos gustaría agora volver coller a maleta, subir a un baixo custo e ir ver esas escolas cheas de portátiles. Brasil, Uruguai... outra vez veñen as novidades das Américas, como cando os emigrantes traían un fonógrafo, a última moda.

5 comments:

Anonymous said...

Yo no creo que los ordenadores sean tanta panacea, lo siento.
Inés

Ronsel said...

http://trafegandoronseis.blogspot.com/2009/10/plan-ceibal.html

Saúdos

Isma said...

No son la panacea, pero la verdad es que si ayudan para conseguir mejor información. Aunque sea mejor atender a un profesor y tomar apuntes, de los resumenes que ellos hacen. Por ejemplo ahora mismo se imparten clases de inglés solamente por internet, donde los profesores envian por correo los ejercicios y la teoría que necesitan. Eso tambien es una buena idea para conseguir estudiar a distancia.
Es decir, mi primo practica salto de altura y ahora mismo esta estudiando en Santiago, al no querer cambiar de entrenador, se ven una vez a la semana y el resto le va enviando practicas y ejercicios que debe de hacer. No digo que sea la mejor manera, pero si una de las variantes.

Ismael Aran

Anonymous said...

Los ordenadores no son la solución sino un medio para alcanzarla; por tener un ordenador los niños no van a ser unos expertos matemáticos o biólogos, pero puede ayudar a conseguir la información.

-Benito

Seminarista said...

Eu tamén penso coma Benito. Os ordenadores serven para escribir, para ler, para ver, para escoitar... por que logo non van ser unha ferramenta na aula cando agora case todos utilizamos a informática para ler, para escribir, para escoitar, para crear. Xa está pasando que son os alumnos que lles teñen case que dar clases de escribir, de ler, de escoitar, de ver ... nos ordenadores a moitos profesores.

Related Posts with Thumbnails